La selecció C15 masculina afronta una jornada clau abans del Mundial de Paraguai
14/08/2026
La selecció catalana C15 masculina viurà aquest diumenge 16 d’agost una jornada de convivència i treball que servirà per continuar avançant en la preparació del Mundial de Paraguai.
Els seleccionadors Aleix Asensio i Biel López aprofitaran la jornada per continuar desenvolupant el model de joc de la selecció i treballar en profunditat tots els conceptes tècnic-tàctics que consideren clau de cara a la cita mundialista.
La jornada es desenvoluparà a les instal·lacions del pavelló de Can Noguera de la ciutat de La Garriga i comptarà amb una doble sessió d’entrenament tècnico-tàctic, en què els jugadors seguiran aprofundint en els mecanismes de joc, els principis col·lectius i les diferents situacions que es poden trobar durant la competició.
Més enllà del treball sobre la pista, la jornada de convivència també serà important per continuar cohesionant el grup en aquesta fase decisiva de la preparació.
El diumenge serà, a més, una jornada especialment important per als seleccionadors, que hauran d’acabar de decidir els 12 jugadors escollits per representar Catalunya al Mundial de Paraguai.
Els dos entrenaments previstos durant la jornada es realitzaran a porta tancada, en una sessió de treball enfocada a continuar perfilant una selecció que afronta amb màxima exigència els últims passos abans del Mundial.





