
Alba Heredia (CFS Montsant), capitana de les subcampiones d'Europa
24/06/2025
Entrevistem a la capitana del CFS Montsant, l'Alba Heredia, que s'ha proclamat subcampiona de l'AMF Europe Champions League celebrat a la ciutat italiana de Novara:
1. Com heu viscut l'experiència de defensar el vostre equip a l'AMF EUROPE CHAMPIONS LEAGUE? (Què us ha sorprès més positivament, com ha sigut la preparació, el viatge, etc.)
Ha estat una experiència INOBLIDABLE. Venir des de Barcelona fins a Novara per jugar a futsal i competir per aquest títol ha estat per a tot l’equip una gran oportunitat. Som un equip de barri, un club molt humil, un grup de noies que, abans de res, som amigues, i compartim el que més ens agrada: jugar a futsal.
Venir totes juntes, defensar els colors del club i, sobretot, arribar a la final de la Champions, ha estat una vivència increïble que no oblidarem mai.
2. Després de l'experiència europea viscuda i èxit esportiu català internacional vull agrair als nostres entrenadors –el Benji, el Manu i l’Espi – per transmetre'ns els seus coneixements, per la seva paciència, i per fer que cadascuna de nosaltres aporti el millor d’una mateixa. Gràcies a ells, i a l’esforç de totes, hem aconseguit ser un equip molt unit, capaç de guanyar la lliga i arribar a la final de la Champions.
Finalment, vull agrair a totes les meves companyes i també a mi mateixa per haver aconseguit aquest repte. Ja no som nenes petites, i a vegades compaginar la feina amb l’esport no és gens fàcil.
Gràcies, equip, per fer que aquest any sigui inoblidable tant a nivell esportiu com emocional.