• Federació
  • Notícies
  • Futsal
  • Competició
  • Seleccions
  • Agenda
  • Documents
  • Media

Selecció Absoluta Masculina

PRÒXIMA COMPETICIÓ


Campionat del món
01-10.05.2011 - Minsk (Belarus)

CATALUNYA I PERU EMPATEN A LA FINAL DE LA I COPA DE LES NACIONS DE FUTSAL

CATALUNYA – PERU 3-3 (Final de la I Copa de les Nacions de Futsal

CATALUNYA: Asensio, Torra, Moreno, Domingo, Pomares, Velilla(2), Vila, Querol, Vargas, Francis, Pérez (1) i Cortacans.

PERU: Buenadicha, calderon, Manayay, Bazán, Porras, Lazo, Pinto (1), Urbina(1), Rivero, Espionoza (1), Aliaga.

PAVELLO i INCIDENCIES: Mes de 700 espectadors. Havia un considerable número de seguidors Peruans. A la llotja Enric Vilert (President de la Diputació de Girona, Joan Giraut (Alcalde de Platja d’Aro), Jesus Auré (en representació de la Secretaria General de l’Esport) Anna Mir (Regidora d’esports de platja d’Aro), Valeriy Akhumian (President de la UEFS), Josep Mª Zamora (President dela FCFS)

El partit va començar amb 10 minuts de retard per que els jugadors Peruans van estar negociant amb el president de la Federació Peruana Sr. Gustavo Rubio fins l’últim moment la prima a percebre si quedaven campions.

Tota la primera part va estar molt igualada però faltant un minut per finalitzar Perú es va avançar en el marcador. A la represa Catalunya va empatar el partit al minut 12 de la segona part, però la Selecció Peruana es va avançar amb dos gols mes en els minuts 14 i 16 de la segona part, però en el minut 18 un tir de càstic va tornar a posar a Catalunya dins del partit per que faltant 2 minuts Catalunya d’un altre tir de càstic empates el partit. Els Peruans varen protestar aquesta falta, i en finalitzar el partit, es varen negar a jugar la prorroga, per lo que l’organització els ha desqualificat.La Federació Catalana fera una protesta formal davant de la UEFS i de la AMF per la conducta de la Selecció Peruana.

CATALUNYA I PERU FINALISTES DE LA PRIMERA COPA DE LES NACIONS DE FUTSAL

Catalunya i Perú demà a Les 19 hores al Palau d’esports de Platja d’Aro jugaran la final de la I Copa de les Nacions de futsal que s’està disputant a Platja d’Aro, Perú en guanyar per 2-0 a la Selecció de Santa Helena s’ha convertit amb el primer finalista de la primera edició de la Copa de les Nacions de Futsal, poc després Catalunya en un espectacular partit s’ha classificat com a finalista derrotant per 6-2 a l’actual Campiona d’Europa.

CATALUNYA – RUSSIA 6-2

CATALUNYA: Asensio, Torra(1), Moreno(2), Domingo, Pomares, Velilla(1+1pp), Vila(1), Querol, Vargas(1), Francis, Pérez i Cortacans.

RÚSSIA: Korostereu, Bratchikon, Akhlyustin, Chesnocov, Ioonkin, Kolesov, Lyange(1), Gilimov(Gr) i Golvachikov.

PAVELLO i INCIDENCIES: Mes de 400 espectadors. Havia un considerable número de seguidors Russos. Els arbitres Francesos varen expulsar al seleccionador Català, per protestar una decisió arbitral.

Espectacular partit el que Catalunya ha jugat amb Rússia, aconseguint una contundent victòria. El partit a començat amb molt de respecte entre les dues Seleccions, aconseguint a la primera part el conjunt Rus adelantarse en el marcador amb un autogol de Catalunya. A la represa, a la segona part Catalunya a capgirat el marcador i al minut 10 de la segona part ja guanyava per el resultat de 3-1, al minut 11 del segon temps i de tir de càstic els Russos retallen distancies en el marcador, per que faltant 5 minuts Catalunya a base de contraatacs, aconseguís arrodonir el marcador fins el definitiu 6-2.

Enrere

COPA TERRITORIAL

 
Últims resultats
Sant Genis 4 3Ripoll B
CE Blanda 10 4 Ripoll Sant Joan
 
C.F.S Mont-Ras 2 5 Futsal Llivia B
Comforsa Ripoll B 7 3 C.E. Blanda

Login

Usuari:
Clau:
Recordar
• Registra't

Últim comentari


A 'C.F.S. La Garriga 5 - A.E.F.S. Montsià - Amposta 2':

Crec que el comentari escrit en la pagina,no reflexa la realitat del partit, ja que la primera part va ser molt igualada, amb la diferència que La Garriga va aprofitar gairebé totes les ocasions que va tenir, i l´Amposta no.La segona part ha estat clarament dominada per l´Amposta, disposan de nombroses ocasions clares que, (moltes vegades resoltes pel porter, que ha tingut una gran actuacio durant tot el partit, i altres pels postes i la mala sort, han acabat deixant el marcador amb 5-2.La conclusió del partit es que el marcador no reflexa la diferència entre els dos equips ahir a la pista, i que sent objectius el partit hagués pogut acabar amb victòria visitant (de no ser per la falta d´encert de l´Amposta i la gran actuació del porter Dani.)


oscar

 Classificacions

1C.F.S. La Garriga 46
2Comforsa Ripoll43
3F.S. Espardenya Masquefa40
4Futsal Llí­via39
5A.E.F.S. Montsià -Amposta33
6A.E. Club Solo Barcelona24
7F.S. Cardedeu21
8C.F.S. Campdevànol18
9C.A.F. Platja d' Aro16
10A.E.Atletic Vinyols9
11A.E. Bruc3
1Comforsa Ripoll B28
2C.E. Blanda20
3Futsal Llivia B16
4F.S. Sant Gení­s15
5C.F.S Mont-Ras15
6Ripoll Sant Joan14
7Bar El Nou Passeig Mafonsa8
1Can Baró F.S.9
2C.F.S. Casa Alcalà6
3CSS6
4Futsal Llívia0
5La Perla del Llobregat0
6Ripoll Sant Joan0

Propera jornada


Divisió d' honor - Jornada 21
C.F.S. Campdevànol-C.F.S. La Garriga
F.S. Espardenya Masquefa-Futsal Llí­via
A.E.Atletic Vinyols-F.S. Cardedeu
Comforsa Ripoll-A.E. Bruc
C.A.F. Platja d' Aro-A.E.F.S. Montsià -Amposta
Descansa A.E. Club Solo Barcelona

Calendari

March 2010
DilDiDimDijDivDisDiu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Col.laboradors


AMF  UEFS  SELECCIONS  
Secretaria 


 

Fotos

     
© Federacio Catalana de Futbol Sala 2009 C/ Rogent, 54, entlo. 2 • 08026 Barcelona
Tel. 93 244 44 03 • Fax 93 247 34 83 futsal@futsal.cat