
Nascut a Badalona l'any 1994, de la mà d'un grup d'amics i sota el nom de "Bar Quadres", el Futbol Sala Tiana afronta en l'actualitat els reptes més important de la seva història.
Després de molts anys participant en lligues de Lleure organitzades per l´Ajuntament de Badalona, l'any 2006 l'equip va decidir competir oficialment i va començar a jugar a la 3a Divisió de la FCF.
L'any 2008 va arribar el primer gran canvi. Apareixia l'oportunitat de traslladar-se a Tiana per iniciar un projecte de creixement que a poc a poc va donant els seus fruits.
Dos ascensos consecutius deixaven l´equip a la 1 ª Divisió Territorial, deixant constància del bon treball realitzat en aquests últims anys.
La temporada 11/12 comença amb la campanya per a la creació de l'Escola de Futbol Base, capitanejada per Amadeo Zurita, s'espera la consolidació dels equips Juvenil i Sub-23 i el gran repte serà la participació del primer equip a la Divisió d'Honor de la Federació Catalana de Futbol Sala. Jorge Asensio i Joaquín Martín, màxims responsables de la plantilla, han treballat a fons per configurar una plantilla de garanties per afrontar aquesta difícil i engrescadora prova.
1 votsBarri-Ball Future 60 cm
| 1 | Comforsa Ripoll EFS A | 69 |
| 2 | Futsal Tiana | 63 |
| 3 | F.E. Figueres Futbol Sala | 59 |
| 4 | C.F.S. La Garriga | 56 |
| 5 | A.C.E. Sansur | 50 |
| 6 | F.S. Union Llagostense | 49 |
| 7 | F.S. Macfrin Santa Eulàlia | 37 |
| 8 | F.S. Sant Vicenç | 34 |
| 9 | F.S. Cardedeu | 30 |
| 10 | Teià Futbol Cinc | 26 |
| 11 | Apunts BCN Futsal Plata de Gràcia | 24 |
| 12 | Barcelona Snowflakes | 21 |
| 13 | F.S. Sant Andreu de la Barca | 8 |
| 14 | Palson Collbató C.E. (retirat) | 7 |