
PRIMER PARTIT COPA EUROPA CLUBS
L' equip de La Garriga va fer un bon partit davant un equip amb sis jugadors de la selecció de Bielorussia.
El resultat pot semblar una mica engayós, doncs els dos últims gols els van fer al tres últims minuts quan van sortir a presionar, per intentar donar la volta al partit.
La primera part ha resultat bastant igualada amb bones oportunitats per part dels dos equips, ha acabat amb un resultat de 2-1 (1-0, 1-1, 2-1).
Just començar la segona part, el Dinamo tornava a ampliar l’avantatge (3-1).
Amb aquest resultat La Garriga,condicionat per la superioritat del rival tan en nivel físic i velocitat, es tancava molt endarrerit per intentar sorprendre al contraatac. Així arribaria el 3-2 i 5 minuts molt bons de La Garriga, on podía igualar el partit amb un xut que s’estavella al pal i 2 bones ocasions de gol.
Malauradament, a falta de 3 minuts, el Dinamo ampliava de nou l’avantatge aconseguint el 4-2 i quan faltaven 20 segons s’imposava el resultat final de 5-2.
Emili López, tècnic de La Garriga, considera que "poc a poc agafarem més ritme, varem jugar contra el campió de Bielorusia, aspirant a guanyar la Copa d' Europa. Com cada any juguem contra els millors clubs europeus, a més el calendari no es favorable".
La Garriga: Dani, Edu, Sergio, Eric, Calvente, Javi, Sergi, David, Sellares, Josep, Jordi.
Gols: Sergio Castro (2).
Avui , bona oportunitat d’estrenarse amb victoria al campionat, davant l’equip orueg de Oslo International Futsal a les 15:00h.
0 votsBarri-Ball Future 60 cm
| 1 | Comforsa Ripoll EFS A | 43 |
| 2 | F.E. Figueres Futbol Sala | 40 |
| 3 | C.F.S. La Garriga | 37 |
| 4 | Futsal Tiana | 35 |
| 5 | A.C.E. Sansur | 29 |
| 6 | F.S. Union Llagostense | 28 |
| 7 | F.S. Sant Vicenç | 22 |
| 8 | F.S. Macfrin Santa Eulàlia | 19 |
| 9 | F.S. Cardedeu | 18 |
| 10 | Apunts BCN Futsal Plata de Gràcia | 18 |
| 11 | Barcelona Snowflakes | 18 |
| 12 | Teià Futbol Cinc | 14 |
| 13 | Palson Collbató C.E. (retirat) | 7 |
| 14 | F.S. Sant Andreu de la Barca | 4 |